Friday, March 20, 2009

emm pntnye

smlm aku tdo lwt lg wt system juz nk wt security jek..ingt kn pas wt secure dh siap la aku pnye system..nk bngga la ni... b4 2 aku tolng wani cri kslhn system die.cian gak tgk die cm dh pts asa jek...tp aku xdpt bntu cz aku xde wt tok add item..
aku srh je die dtg blk e,eizan same2 ngn ktorng die ckp xpela cz die ad kls system ari ni..aku lpe lk die ad kls system tp jmaat...

tp ari ni g jmpe en.eizan die ad srh ubh cz system ktorng cm xknssten agknye la...
pas2 srh die btl kn msg kslhn ktorng cz die mncl kt page laen ktorng nk mncl kt page y sme..emm enth pape ayt aku ni....lntk la....
en.eizan nk tgk mnggu dpn,,,emm mls dh rsenye nk wt system ni tbe2 rse cm dh bosanjek..hehehe..
cmner la aku nk amek ISE dgree nnt...
tp mlu gler aku td cz slh sbt "NONE" pronounciation slh la plk..ish mau kne mngjng ngn en.eizan....emm agk lme la ktorng ngn die td besenye 1jm je dh blh blk....put tnye psl system bdk2 laen.aku dgr jela cz aku dgr mai y dh siap..smpai kt en,eizan die ckp sume xsiap lg...aku mls nk tnye lbh2....
blk 2 aku blk sorng2 cz put nk wt keje die aku pn dgr la wlkman dr hp aku y bru ni..huhuhu....

No comments: