Tuesday, May 4, 2010

malam y sepi.........

kol 2,50am aku terjaga dr tdo..mlsnye nk bgun..2la spe srh xnk slt awl2...
akhr2 ni byk mmp mngart je dr y logik.. lgpn aku bknnye jns y sng nk mmp...hrp2 sume mmp y mngrt 2 xkn jg knytaan...setan ni la xde cite ke die nk wt nk jd kn mmp aku agknye......

jam hmpr mnunjuk kan pkul 5 pg dan mata aku segar tnpa ad tnda2 nk tdo lgsg...mata ni ingt aku nk stdy agknye pg ni...tdo la cpt whai mata,aku blm bersemgat lg nk mneruskan usaha untk stdy ITS410....

tgk supernat season4 smpai hbs pn still sgr lg aku pn ape lg maen game zuma bdh ni y xlps2..

pg ni suasana agk sunyi gak mybe bdk2 kt lvl aku rmai y ppr lmbt lg o y dh hbs cz bdk sblh blk aku ni mmg dh lme blk..siot tol la ppr aku hbs 7hb then kne siapkn projek lak..mak aku lak asyk tnye je ble aku nk blk,ble aku kt umah pn bkn tlng wt keje pn.......

emm nk kne putera katak tlng dodikan kot bru tdo...xbest2 nk tdo mata jgn la wt aku mcm ni cpt kau mlelapkan matamu...

No comments: