Monday, November 22, 2010

cuti.. cuti..

cuti sem ni aku jd babysitter lg.. bese la orng rmai ank sdara kne la jd mak sdra y pnyayang..
kali ni aku jd ank sdara aku kt temerloh, ank akak aku y kt ampang sebab die pntng kt umah akak aku kt temerloh...

kaki ank aku ad prob skt, nurse 2 kata rmai baby lhr skrng ad prob mcm 2 sbb mak die pkai suar kerat time mngandung...
so klau korng mngandung nnt o wife korng mngandung sila2 la pkai bju mengandung o jgn pkai suar ketat erk sbb ank y jd mngsa ketidakperihatinn korng 2...
aku bkn ape nnt lg byk kos nk kne btl kn kaki klau nk bengkok...
mcm akak aku ni kne buat kasut die pn dh 650rgt..
klau bdk 2 cpt mmbesar xke berjuta nk kne berhabis.....

so biar la xcntk time pregnnt asl kn duit korng xmelayang...
k la nk kne jd ank sdra aku dh...
line kali hupdate lg..
;)

No comments: