Friday, December 10, 2010

aku sombong????

diatas ketidakngantukkan aku mlm ni so tgn kau mnggatal untuk mnaip di blog....
td tgk pic part kt uitm jengka mmbuat kan aku tergelak sorng2 ingat sume peristiwa sepnjng 3thn beljar kt sne... klau nk diingat kn skrng 3thn 1tmpoh mse y amat singkat ttp kenangan y dicipta bersama2 kawan n lect kt sne mmbuatkan kngan kt jengka sgt indah dan bermakna.....

sepnjng tmpoh pekenalan mcm perangai y mmbuat kita gembira, sedih, marah dll... tp 2 sume lumrah berkawan, klau sume 2 xde xlengkap erti persahabatan n kehidupan,,,

berbalik kpd tjuk entry aku td..
aku sombong..
ya itulah ayat kalau pertama kali orng tgk aku mmg xlaen xbukan msti diorng ckp aku sombong n muka berlagak...
xpela setiap orng msti akn mmbuat andaian sendiri bila 1st time tgk pd sesuatu sebelum mngenalinya.
aku xterasa pn diorng ckp mcm 2 sbb mmg dr aku msk asrama kt chenor dlu bdk2 dorm aku akn ckp aku sombong...
mmg aku sombong pn sbnrnya sbb aku ssh nk tgr orng klau orng y aku xknl n orng y aku xbiasa.... klau orng 2 xtgr aku slu jgn harap la aku nk tgr orng 2........

tp bila kita smakin dewasa n semakin kne hidup berdikari kt dunia y penuh tipu daya ni..
kita xblh sombong sbb sombong hanya akn akan memakan diri....


tgk la muka sombong saya...hikhik
.
.
.
.
.
..
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.


sje nk promote diri kt blog....

No comments: