Wednesday, December 8, 2010

cinta bahagiakah?????

cinta...
cinta itu buta...
cinta itu indah..
cinta itu kadang2 mnyakitkan...

byk kita dgr tntg cnta. adkh kita pernah jth cnta....
yaa.... cinta itu indh kdng2, tp byk y mnyakitkan....
tp klau mnyakitkan knp xpergi dr cnta... knp still nk merasakan kesakitan 2..
adakh sbb mnusia buta sbb cnta...
tidak... bg aku xde istilah buta dlm percintaan....
tp kerana rasa cinta itu kdang mmbuat kita terbuai dan lalai dgn sndirinya.....

setiap orng berhak merasa cintanya masing2........
bagi aku cinta hanya pada perkataan...
ape y tersirat disebalik kata cinta itu adalah kejujuran, kepercayaan dan saling mnghormati.....
setiap perhubungan pasti akan ad pergaduhan sbb itulah kita harus tanam sifat ni dalam diri kita.....
sebab klau hnya mngharap cinta..cinta xkan kekal lama......

klau ditanya padaku...
adakah aku bahagia dgn cnta aku???
ya,, aku bahagia............mungkin..............



seyes aku suka lagu n video ni....

No comments: