Friday, December 24, 2010

kempen : Aku SUKA masakan tradisi

sejak akhir2 ni xabis2 join contest...
ari ni en.arif 7 ajak aku join kempen die kempen aku suka masakan tradisioanal...
senang je soklan y die bg pas2 dpt award sng kn?? huhu..

1st skali ofcoz la kne trk header die kt post kita ni kn...


dh siap paste kn header jom kita jwb lak soklan die...

1) apa makanan kegemaran korang ? (masakan tradisi sahaja bukab BBQ)
makanan kegemaran aku suka ikan kerapu msk masam manis, kailan masak ikan masin n tomyam...

2) apa minuman kegemaran korang?
jus oren, jus tembikai, milo panas...

3) korang pandai masak apa?
pasal pndai msk ni y ssh skt nk jawab.. maklum la xnk nmpk riak kn tnjuk pndai msk...hihi... aku pndai msk nasi..hihi gurau jek....
aku pandai msk tomyam skt2 ngn ayam n daging msk pedas...

4) beri satu blog masakan yang korang suka ..1 aja
blogresepi

5) letak gambar makanan istimewa.. aku pilih ikan kerapu masak masam manis


senang je kn dh siap post tok kempen ni...

No comments: