Tuesday, December 7, 2010

kenapa berblog???

kenapa aku berblog...
bg aku blog adlah perjalanan aku...
segala pahit manis peristiwa y berlaku kt dalam hidup aku akn aku catat kan kt blog aku....
xkira la tok tontonan umum atau pn hnya tersimpan di draft.....

blog juga adlah tmpt luahan hati dan perasaan aku...
xsume orng blh dgr masalah kita....
dan xsume mase sesuai untk orng dgr msalah kita...
jln y terbaek bg aku adlah blog....
dr blog orng blh bg pndapat msing2 mngikut kesesuaian mase die n kehendak hati die untk bace blog dan mmberi pendapat...
aku juga harap dgn blog ini orng akn lbh phm perasaan aku..

apa y aku harap aku xkn cemarkn blog aku dgn mmbuat entry y akn mnginggung perasaan kawan2 aku......

1 comment:

Arga Anggriawan said...

yups dengan kita berblog sekaligus dapat menmbah wawasan dari blog sobat

HAPPY BLOGGING aku follow kawan

Jgn lupa folback ya