Friday, December 17, 2010

suami berzina, isteri???

17/12/2010-kg.kucin. seorang suami telah melakukan penzinaan dihadapan isterinya kerana isterinya telah monopos. lebih menyedihkan lg si isteri tidak mampu berbuat apa2 kerana takut dibelasah oleh si suami seperti mana yang telah si suami lakukan sebelumnya.

berita ni aku bace di akbar metso semalam. kisah ni sgt menyanyat hati aku sbb snggp suami melakukan perkara terkutuk 2 depan isteri die sndr.. mmg xberhati perut lgsg..
ish...

.
.
.
..
.
.
..
.
..
.
.
..
.
..
.
..
.
.
.
.
.
..
.
.
.

mmg nk kne sula betul la kucing2 aku ni....

11 comments:

Ain Atika said...

LOL...maksiat depan isteri.....haha

Awang Hafiz said...

alalalala, comeynye kucing2 ni.. main2 gomol2, sekor lagi dok perhati jek.

ieMa ackLes said...

tau xpe..
kucing2 skrng pn dh mdh terpengaruh..
hikhik...

JuanYuan said...

aiseh..haha

trulyme said...

gila iema...ak igt kan pe la td..ko nie..suke sgt tau...

ieMa ackLes said...

rumah byk kucing...
cite psl kucing jela..
hihi...
:)

Lily & Auz Homemade Chocolate & Cake said...

hai iema...aci x klu akak shout kat sini...shoutbox lmbt sgt loading..kira aci lah eh..hehehe

ieMa ackLes said...

xpe akak...
xksh nk shout kt mne2 pn...
:)

kahirie said...

memang macam menatang la kucing nie...hehe

aminKe said...

lucah nye....ape nak jadi binatang nie?mesti ikut peragai manusia...

suka cartoon said...

hahahahahaha...nice one...