Saturday, January 22, 2011

oh my goat!!

malam ni kepala sangat2 tintong sebab terlampau banyak tido petang td.. aku tarik balik waktu tido aku sebab semalam disebabkan nak menyiapkan system waktu tido aku jadi xteratur....

sambil bukak website uitm dihatiku tok cek course registration sebab nama aku xde dalam kelas arab mnggu lepas takut2 la aku bengong g daftar kelas laen ker tibe2 amek bahasa sepanyol ker...
tibe2 aku ternampak 1subjek aku bertukar kelas...
oh tidak!, ketua program kitorng telah menggunakan kuasa veto beliau untuk halau kitorng dari kelas kitorng sendiri gara2 kelas lagi 1 xcukup orang, tp aku dah tngkap cintan dengan lect aku 2..

tgk aku xtipu korang kan??kan??


*sume student uitm dah boleh wt course validation, kena wt cepat nanti dah saat akhir website uitm jadi bangang mula la nak salahkan system uitm y xbetul...

4 comments:

vampire's lovex said...

wahhha,,tukar2 kelas memang kacau bila nak stat sem...grrr

AH7 said...

paham sgt...sb kdg2 sistem kt UTeM pun mcm 2..bengong...

Unknown said...

wah2...
amek arab!
gudluck ye sayang :)

sory dila lame tak BW sni..
dila busy layan event2 herbalife lah sayang :)
awk sehat ke? :)

cik-terompah said...

jgn wat last mminit.. mampus payah nnti...

jom join bloglist terompah..

http://brokenterompah.blogspot.com/2011/01/pembukaan-blog-list-terompah.html