Thursday, July 28, 2011

.........


gadis itu menangis lagi..
sejak akhir2 ni air mata sering menjadi peneman dikala sunyi..
entah kenapa begitu senang ia mengalir..

gadis itu hanya ingin diri ini disayangi dan dikasihi seperti gadis2 lain..
tetapi die mengerti..
kekurangan diri ini xmungkin akan mendapat simpati dari insan yang bernama lelaki..

12 comments:

Tukang Karut said...

siapa buat cik iema kita ni bersedih... habaq mai dekat abang long... kasi gegar di sikit...

Far8 budak baik said...

hahahaha iemaaa..
tak pyh lahh nk nangis2..
kumbang bukan seekor..
aku kn ade..hahahahahahahaha
hero datang ekeke

Lea IsNaw! said...

big gurl dun cry ok =)

Mr iz said...

tak mengapa wahai sang gadis ... saya ada...he he he

ghost writer said...

aku tak mau simpati meski aku lelaki..sebab aku rasa wanita bukan utk diletak empati padanya,perlu curah kasih sayang.cewah...(ayat aku macam tak percaya lak..uh)

soooooour said...

relax sudah.....-4eva alone-

ïêmå å¢klê§ said...

tukang karut >> hihi.. bukan saya la yang sedey.... saja nak buat puisi sikit ni..hihi


far8 budak baik >> cett.. kata hero xlaku...huhu

lea isnaw! >> huaa.... xde la big sangat..huhu

mr iz >> uishh.. xmau la madu2 ni..huhu

ghost writer >> amboi.. bermadah pujngga malam2 ni..huhu

soooooour >> relax2 la ni.. jangan seyes sgt kan komen..hihi

ila haliqa said...

namo cedey2 k..sape buli..meh nk g sekeh..

~SaL IjOu~ said...

suatu saat & ketika pernah berada dlm situasi itu..~

ïêmå å¢klê§ said...

ila haliqa >> ehh.. bukan kita sedey.. kalau kita sedey kita yang g sekeh kepala die sendiri..huhu


sal ijou >> 2 dulu kak sal, teruskan mencari lagi pada insan yang sudi..cehh wahh..hihi

meaw said...

alolololo,mai nak kesat ayo mato tu,dah jangan nangis,meaw ada ^__^

ïêmå å¢klê§ said...

meaw tolong kesat hinguih sekali boleh? hikhik