Sunday, October 23, 2011

kawen


hari ni saya pergi kursus kawen
seyes kelakar giler...
ustaz dengan ustazah slamber je bercerita
macam semua yang dok kat depan 2
macam bulan depan je dah nak kawen...

tapi kan..
entah kenapa hati ni rasa sedey
dalam ketawa hati ni seperti mahu menangis...
menangis masa 2 jugak...

saya tahu
bukan salah awak...
salah saya..
salah saya sebab terlampau meletak harapan yang tinggi
untuk bersama awak....
salah saya sebab terlampau percaya dengan janji2 awak....
betul la orang kata..
janji kan boleh dimungkiri....



--> saya rasa saya nak berdoa jahat la....

3 comments:

Wanie said...

eh dah pegi kursus ye..awlnye..hehe

gaduh eh?

dill said...

sabar banyak2 ye iema.

nape iema nye entri terbaru tak kuar kat dashboard saye? adeh

dill.

price in malaysia said...

getting married? congrats