Friday, May 18, 2012

TernakBabat @Nando's

makan free,,best2..
haha...
semperna assistant general manager kitorng nak bersara ni
kitorang makan free kt nando's mid valley
sonok dowhh makan free kt nando's lak 2...
walaupun bukan selera aku sangat kan
tapi atas nama free aku abiskan jua makanan yang terhidang..

yang pakai tshirt kelabu 2la agm saye...
tapi kan die ada buat saye terasa hati
sampai ati die xnak approve permohonan saye naek pangkat..
hukhuk....
so xtau la bila nak tukar unit ni.... saye suka tengok coding
sini xde coding sangat..... ehh xbersyukur pulak

aku memang kurang makan ayam ni
so aku pilih kebab, ni pun dah kenyang
sidedish peri chips dan coleslaw. 
licin tau xsuka2 ayam pun...
sos die pedas laen la...xtau nak cakap pedas macam mane
korang makan korang tau la kan...

 ni kawan saye yang baek dan sopan,.well budak uia kan..
hikhik...
sempat la berposing b4 makan...

ni untuk gambar kenang kenangan... cis bege betul la,..
apesal gambar aku kt belakang pulak ni..
xpatut sungguh!!!



6 comments:

pipoq said...

wahhh..rindunya peri peri chicken nando's..

sib baik sekarang kat Ipoh dah bukak satu cawangan baru..cuma belum ada masa nak terjah je..

shedameor said...

seronok gitu dapat makan free :)

NasQ said...

makanan yang paling sedap di dunia ini adalah makanan free...

Lea Isnawi said...

mesti korg book satu nando tu kann

teha said...

lame nye xmkn nandos.. hehehe :)

Eein Azryn said...

Mesti sedap lebih2 lagi makan free. Hehehe. :D