Thursday, December 14, 2017



Assalamualaikum..

Aku selesa meluahkan segalanya disini... kerana aku tahu takde siapa yang baca coretan dan luahan hati aku... ketika hati aku pedih dan sedih takde sapa tempah aku untuk luahkan rasa kerana bagi aku kita semua sama.. semuanya Allah dan bagi dugaan masing2 yang kadang2 kita tak dapat nak pikir apa hikmah disebalik dugaan itu.. tapi percayalah Allah tidak menduga hambanya melainkan sesuatu yang dapat kita tempoh.. cuma kita tak kuat dan sering gagal dengan emosi yang cepat mengalah...

aku tahu Allah menyediakan rancangan yang bagus untuk aku... Dia menemukan aku pada seorang lelaki yang aku suka.. memberikan sepenuh hati aku pada die walaupun die tidak begitu... dan akhirnya aku kecewa...
mungkin Allah menyuruh aku lebih dekat dengan Dia... melupakan cinta manusia buat seketika dan kembali menyintai Allah sepenuh hati aku... kerana jika aku bercinta aku lalai dan terusan membuat dosa...

ketahulah... jika kita sedih kita tak keseorangan... kita ada Allah yang maha mendengar...
dan aku juga masih ada yang sayang..jika bukan manusia.. kucing2 aku tentu sayang aku :)

My little buddy.. Troy.. Tori.. Toby.... Tira... Timmy




yang lagi sekor tu dah bagi orang bela...

1 comment:

Nonie said...

insyaallah,Allah adalah sebaik-baik perancang. Pasti ada hikmahnya..