Friday, December 31, 2010

azam, kau curang!!!

azam siapakah??
okey2, entry ni xde kne mengena dgn azam pkwe aku o atuk aku okey...
azam yang aku nak cite ni azam yang korang slalu tulis kt buku list2 ape yang korang nk buat tahun akan datang..
bila nak masuk tahun baru mesti sume tnya pasal azam tahun baru, orang buat azam kita pun sibuk nak berazam jugak.. tp sume azam2 tu xpernah nk tercapai(aku la 2)..
jadi aku dengan yakinnya nk berkongsi dengan korang sume bahawasanya azam aku kali tahun ni ialah aku xnk mempunyai azam....
tapi aku nak menjalankan tanggunjawab dgn lebih cemerlang sebagai seorang pelajar, anak dan mahluk di bumi ni>> macam berkempen lak...
.
.
.
.
.
.
.

last2 ni la hasil die.....

10 comments:

iqbalhakimi said...

hehe..semangat kena lebih..go..go =)

AmyZana said...

azam baru..tido XD

trulyme said...

hahaaa..ak caye sgt la azam ko akn jd cam 2..ak knl ko la iema..anyway..gudluck 4 d coming new year...da berada d taun last..wat yg terbek k..jom sm2 usaha...hehe:)

mira_nas said...

azam nak studi banyak.. tapi tido plak yang banyak.. hehe

Sae said...

ye mey...tak mo ada azam juge...cuma nak teman idup yang bernama azam jew..huhu~

Mr. TN_SkY said...

ahaha..azam kena lebih komited..wish ur luck in 2011! hepi new year..hehe..
check my new entry ya..:D

ARJUNA.Inc said...

haha..da bsugguh da bca td..ingat azam curang..upenye curang pda azam thun bru!!!..hihi

... said...

as salam..
adoi..macam2

:D

jangan putus asa ya :)

Sya said...

hahahahaha..iema yg sengal..oh azam knp kau tinggalkan kwn ku iema..=)

JuanYuan said...

hahaha..agak sengal d situ..kah3