Saturday, December 25, 2010

kepada semua bloger!!!

disebabkan mood aku baek ari ni, aku nk nyanyi lagu untuk sume folower2 aku ataupn y sudi snggh kt blog aku ni...
jasa dan penat lelah korng berjalan sehingga smpai kt blog aku amat2 la aku hargai...
korng tgk erk video y aku maen kan ni siap dgn gitar lg tau...


video
ni bukan aku..hihi

sesiapa y rase terharu silakan la, ad y nk nangis pn aku xksh...
hihi..
enjoy ur life k...
*smile*

27 comments:

De Mois said...

Style la..tak berminat nak buat lirik ke. Hantar je kat
http://suarasendiri.blogspot.com

Izyan Nadiah said...

pandainye die nyanyi n maen gitar.
:)

ieMa ackLes said...

jgn la puji lebih2 segan ka kita..
hikhik>>sengal

SitiNur Yaya said...

Suara sangat sedaap ! Sukasukaa!

iniialahaku said...

tetiba aku trglak tgk dak2 kat blakang 2..haish dak2 ni ggu ksntrasi aku je nk mlyan vdeo ni..

Lis Amir said...

wah, ade bakat main gitar la. hebat! :)

salam pkenalan :)

ieMa ackLes said...

waa blh jadi yuna la sye pasni...
hikhik...

salam perkenalan jgk :)

honeyvsbee said...

hihi tk mo nangis..

Mohamadazhan hjDesa said...

dia miming muka ja kot.hehe

ieMa ackLes said...

honey: tp still terharu kn..hihi

azhan: ee jelez erk....
bkn miming muka la muka 2 di miming kn..hehe...

Cik Bulat said...

sedap ah sore dak ni. seksi. serak2 basah~

ieMa ackLes said...

time ksh erk..
(malu2 kcing)>>wlaupn bkn aku y nyanyi

mat dan mina said...

hahaha...dh agak....pandai ekk...

nadia said...

hey!
i play guitar too :D
but not as good as u!
cayalahhh! :)

ieMa ackLes said...

nadia bkn sye y maen la..sje je wt gimik..
hikhik

~Ery~ said...

ajarr!!!..
arghhhh!!
jelez seyh..
huhuhuh

su said...

hye eima...salam perkenalan :)

terharu dgr lagu tu..hik3! ai like!

~tice su~

ieMa ackLes said...

ery : kne wt kls la mcm ni klau nk ajr, xde diskaun2 tau...
hihihi....

su : msti ngs terharu kn dgr..
huhu

AtiEnAbErn said...

Ehh ..best nye .. sedap y suara .. miming ke btl nie ???

ieMa ackLes said...

video ni amek kt utube, asya y nyanyi..

ANATI SOKI said...

applause!! nice one dear!

tqaAwesome said...

cis baru nak kagum sekali baru terperasan "ini bukan aku" haha!

ARJUNA.Inc said...

perghh!!!..tabik r!!...jamming jom?hehe

mimie said...

hebatla maen gitar, i like!

ieMa ackLes said...

welcomey sume...
hihi

@mi_RuL said...

nce song....x nk jd artist kew???ltk la kt youtube...tngk bpew rmai yg views...

ieMa ackLes said...

amirul... lagu ni memang dh ad kt utube la.. amek dr situ jek..hihi