Monday, December 27, 2010

goallll................

malam tadi smpai la hari ni sume orang sebuk cite psl piala suzuki AFF.. aku mls nak cite sebab msti korng dh tau malaysia menang 3-0 ngn indonesia... Mohd Safee Mohd Sali ngn Mohamad Ashari Samsudin yang menyumbangkan goal untuk malaysia
pasal isu penyokong malaysia hala laser kt pnjaga gol indonesia...
sume rakyat malaysia tengok kot bola smalm.. spe y xtgk die mmg xnormal..huhu....

berbalik kpd niat sebenar aku nk cite..

haha.... sebenarnya xde nk cite ape pn, sje nk ckp ank sdara aku xdpt tido dgn lena smlm sbb mama n ayah diorang xhabis2 jerit goal goal...... smpai kn abg aku plk jd jurulatih jarak jauh...

12 comments:

mat dan mina said...

hahaha....jurulatih xberbayar lak...kehkehkeh...kdg2 seronok tgk gelagat jurulatih xberbayar ni...klako kan...

nub said...

gahaha..jurulatih jarak jauh yek..
semat tu..hahak

yad'z said...

hhaha... lawak2... adat lah tu tgok bola mnjerit,...
kalau tak jerit ade masalah dalaman tuh... huhu

ieMa ackLes said...

btl2.. klau tgk bola msti sume jerit..

tp kdang2 y xreti maen bola 2la y plng bising skali.. haha

burnkelana said...

Harimau Muda Terbaik!!

touya said...

Muahahahaha saya tak normal sebab tak tengok bola ...

pipoq said...

tak baik ooo..aku pun tak tengok gak..tapi aku memang tak normal pun..ahahaha..

Pink Pearl Lady said...

biasala .... musim2 bola,ada yg sampai demam bola....

Cik Yana said...

cik Yana tak tengok pun, kire x normal la ek?
hehehe~

ieMa ackLes said...

hihi gurau jela korng...
xpe2 2nd leg ad lagi....
malaysia mesti menang punya la..
;)

Ummi Izzah said...

jurulatih jarak jauh...
ermmm!

ARJUNA.Inc said...

sy x dpat tdo gak...then bla msuk opis mata bengkak..tgah wt kje..tup tlena..hahaha