Thursday, February 3, 2011

❤hari yang indah❤

3februari 2011

pagi
bangun subuh then buka blog kejap..
buat sarapan tunggu ayah ngn mak balik...
download anime Fruits Basket then tido balik...

tengah hari
bangun2 mak dah siapkan makan tengah hari..
pas2 mak siap2 nak g kenduri dekat kerayong, aku anti sosial sebab 2 xikut...
kalau g ngn ayah mesti lambat balik sebab ayah terlebih sosial, banyak sangat cite nak berborak...
makan sorang sebab adik laki kenyang maen pS2...

petang
bukak tv xde cite best, hadap laptop lagi..
kat umah laptop nak tido je shutdown klau xtido bukak la 24jam...
bukak anime "ouran high school club"... tengok sambil gelak2 macam la lucu sangat...
ngantuk then tido...
bangun tido buat minum petang dan masak spageti, nanti mak ngn ayah balik xde la nampak sangat kemalasanku....

malam
borak2 ngn mak.. kasi adik pinjam laptop tengok ngangkung...
bosan borak pinjam netbook adik bukak blog, netbook lembab giler shutdown balik, tunggu diorang siap tgk cite...
sebelum tido bukak blog, fb, email, nuff, heartbeat sume sama xde ape y berubah..
chating, blogwalking then tido..



assigment??? esok2 la buat...

10 comments:

Ain Rahman said...

hahaha..
hari2 indah..

pak long said...

salam...
apapun janji appy...

k.a.s said...

lapar pula bila tgk perkataan spagetti~ hehe

Yellow LEOpard said...

huhu..hari yg sgt indah~

amir aizat said...

sgt2 indah harimu,haha

FariehanIbrahim [LBC] said...

kehidupan yg indah dirumah. xD

Muhd Fadil said...

lame dah tak balik rumah kat kampung,bestnye bile dpt borakborak dengan mak,makan samasame diorang..

hari yang paling best bila bukak mata,masih ada kat kampung.hehe

KUREKURE COMEL said...

complete hehehe...bgus2...

Tuan Penasihat said...

ini yang kita panggil entri sempoi.

unknown girl said...

hehe..
pusing2 seharian..
last skali tido ZZZzZzZZ :)