Saturday, March 5, 2011

♫ hepy besday to me ♫

2hb 3 adalah hari tua aku..
satu2nya perkara yang mengembirakan aku minggu ni adalah kawan2 aku ingt2 besday aku walaupun aku xpublish kt fb...
thxs korang aku sayang korang dalam2 jauh kt lubuk hati aku....

y wish kt fb, kt msg o face to face kt aku time kasih erk.....
khai, hazwaniEmo, rohaina, areda, hafisah, anim, mai, kak mas, syazwani, kak ai, ese n sume yang wish...
thxs y belanja aku makan, purpleNoni ngn kiwiAqilah...
thxs y bagi aku hadiah seriJawa, purpleNoni, n abang(bff) aku...


masa ni aqilah belanja pizza kt bintang sidewalk... aku potong piza jek sambut besday.....
thxs y sudi memeriahkan majlis(macam la majlis besar sangat.. poyo jek...)
dari kiri fiza, noni, as, kak ai n aku... aqilah yang amek gambar.....



ni hadiah yang aku dapat... noni bagi bear, abang(bff) aku bagi kotak tarok barang perhiasan, nasib baek cik seri bagi gelang boleh la taruk gelang die kt kotak 2...




muka tua.. jerawat pun dah xnak hilang....


thxs lagi sekali y sudi ingt besday aku.. muahhh... (^_^)

besday boleh sambut sampai sebulan, sape nk belanja aku steamboat ngn sate boleh lagi..
cepat sebelum aku kempunan... nnt korang gak rase bersalah...huhu....




esoknya 3hb 3 aku dapat lagi hadiah, tp hadiah sedey dari orang y sama... sebab 2 aku nangis guling2 2 pas2 aku akan tido.... hasilnya pale aku jadi tingtong sampai sekarang.......

12 comments:

AH7 said...

happy besday 2 u...semoga pnjg umur dan murah rezeki..awk add ah sy kt fb..nanti sy klik iklan awk.... type jer aizuddin hanis

Miss Dill said...

Happy Belated Birthday! Moga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki. Dilimpahi barakah senantiasa.


Miss Dill^^

nub said...

selamat beranak eyh selamat besday!

haha

Miss Ayumi said...

seriJAWA!!! kelas name i tauuu~

Amin Ke Tun said...

okey aku tak tahu...
Selamat hari lahir...
aku dah caya kan ko cakap bulan 12..
tunggu lah bulan 12 kkgi...
hahhahahhaha

KUREKURE COMEL said...

selamat hari lahir....lepas ni xmau sedih2 dah ek....kena senyum sokmo..
hehehehe.....


kire eima lg tua dari mina...huahuahua...

NICK IRFAN said...

hppy besday!

pipoq said...

tahniah kerana umur anda semakin singkat..hehehe..

hepi bersedey..eh..besday untuk tuan rumah..semoga menjadi insan yang cemerlang, gemilang dan terbilang..

nadzirah aqilah said...

hepy belated besday!!!!!! hehehe

trulyme said...

pesal ko pgl ak hazwani emo???ko nie..anyway...epy belated besday again my dear..sowi this year no gift 4 u...nex year ok..i will try 2 send 2 u...

kusiberjalan said...

walaupun terlamabt nak jugak..hahaha! maka bertambah lah lagi seprang manusia tue dimuke bumi ni ahhahaha!

ïêmå å¢klê§ said...

thxs sume.. sudi wish walaupun dah lambat...
sayang korang banyak2...