Saturday, March 26, 2011

mak ketam



entry ni bukan aku nak cari gaduh or nak cakap pandangan die 2 salah..
apa yang die cakap 2 betul.. bagus la saling mengingati antara satu sama laen...
tapi satu je aku nak cakap... kalau mak ketam 2 xyah la nk ajar nak ketam jalan lurus....
aku bukan nak gaduh ni tapi bila kita nak menasihati or memberi peringatan kt orang sila lihat dimana diri kita... jangan maen cakap jek.... dah xboleh bla bila yang komen 2pun ad jadi model wlaupun model bertudung...tp.....
kena tahu jugak tanyang body 2 bukan golongan yang xpakai tudung o yang baju xcukup kaen jek... yang cukup kaen pun kadang2 boleh dikategorikan sebagai menayang body....
aku pun bukan baek...sebab 2 aku xcondem orang... tp insyaAllah mencuba untuk menjadi baek...


sapa nak kondem aku o bagi pendapat sila2 la komen (^_^)

7 comments:

azi nur said...

ye betul!! xpayah nak main ketam pulak...eeitt!

dill said...

dunia ni macam2 manusia. kite makan ketam masak lemak je la kan, iema :)

Miss Dill^^

Awol said...

aku stuju!

Unknown said...

sy stuju je pendapat awk! hehe

Nonie said...

sedapnya ketam...:)

ak mmg jahat..xgitu iema??:)
hahaha

SiQaH HuSSiN said...

hak masing2 nak berpakaian..
drpd tgk mak ketam try ajar anak ketam jalan lurus, baik ambik je ketam2 tu dan masak lemak cili api..lagi sedap n masyukk!!! :D

KUREKURE COMEL said...

kdg2 org main sokong je...tp diri sendiri tak sedar ork.....


yg pkai tudung la terutamanya....
konon2 dh lengkap sgt la cara berpakaian...

insyaallah...sama2 lah kite berubah kearah kebaikan..