Wednesday, March 23, 2011

rindu umah...

aku sedey la....
sebab aku rindu umah...
aku rindu mak aku..
huaa.....
nak balik.......
tapi kje banyak xsettle....
2la sapa suruh wt kje xiklas n buat last minit...
dah kena wt balik semula :(

kalau aku balik umah aku suka paksa mak aku masak..
kalau mak aku xmasak ape yang aku mintak, aku merajok xnak wt keje..
padan muka adik aku sebab kena kemas umah sorang2...
haha.....

aku suka tnya mak aku...
mak aku cantik x??
aku putih x??
mak aku mesti layan jek..
sebab 2 aku suka tnya mak aku.....
kalau tnya kawan2 aku confirm diorang cakap jujur :(

bila aku cakap aku gemok...
mak mesti cakap"nak kurus macam mana lagi, nnt jadi macam akak aku... cengkong jek.."

bila 1st time orang laki hantar aku balik...
aku cakap 2 pakwe aku..
mak aku senyap je...
wuu open minded gak mak aku rupanya....

bila aku tnya mak kawen ngn ayah sebab ape...
mak cakap 2 la jodoh die...
sebab ayah aku duda anak 4..

bila aku cakap kita kena kawen ngn orang yang cintakan kita orang yang kita cinta...
mak cakap 2 2 bukan..
sebab jodoh memang dah ditentukan..
cinta pada manusia kadang2 xmenjanjikan ape2..
sebab 2 kena utamakan cinta pada yang Esa.....
ibu bapa ngn keluarga...
kawan2 jugak xdilupa....


1 je mak xcakap..
mak xpernah bagi tau cinta 2 menyakitkan....




sama besar je aku ngn mak... sebab 2 aku selalu rembat baju kurung mak aku...hihi...

22 comments:

KUREKURE COMEL said...

hehehe..mak mina pun kawen duda anak empat....


comel je...mak eima...eima?adakah perlu jujur....hahahaha....



comel jgk....




sapa suruh buat kerja tangguh2.....tgk tak blh makan masak tempoyak...ehhh...hahaha....

ïêmå å¢klê§ said...

mina jahat....
xnk kawan(merajuk)..
.....mina xnk pujuk ker...
.....huaaaaa

Nonie said...

mak ak jujur..akn cko ak y paling cantik..hahaha..tp ak tahu,tu 1 ayt utk sedapkan hati~~~

mak pun ckp jodoh mmng telah ditentukan~~ak nk kawen!!!

KUREKURE COMEL said...

hahaha....ok..ok....jajan nak?
hihihi....



eima kan budak2 lg...mana blh makan mahal2...hahaha......

ïêmå å¢klê§ said...

noni>> ko memang gatal nk kawen je erk.. :P nasib pakwe ko kaya... boleh kawen awal..

mina>> nak choki2...

ila said...

cam sedey pn ada ayat akhir..ala..ko putih la iema..cntik..x cam ak y gelap ni..

ïêmå å¢klê§ said...

ila>> tp body ko lawa...
hihi...

Amin Ke Tun said...

mak aku cakap...
aku kawen 2....
sebab mulut manis...
hohohohohoo

ïêmå å¢klê§ said...

amin>> ko memang... patut awek ko makan hati sokmo...

ïêmå å¢klê§ said...
This comment has been removed by the author.
Ismail N said...

Happy nya dapat jumpa mak.. Jaga dia baik2 ok. Kawe ni baru je mak meninggal.. sampai skrg masih terkilan tentang byk perkara...

adan said...

mak awak tak jujur.. hahaha.... asal la member awak tu jujur sangat..

btw jodoh di tangan tuhan... andai kata ikatan percintaan sudah menginjak ke 20belas tahun,tp last2 putus d tgh jalan.. anggap la itu bukan jodoh kan.. Pasti ALLAH nak bagi yg lebih baik dari sebelumnya..

chill..

aNiS aNiSa said...

sy nk balik bsok...nk ikot??

jom2 hehe...

xpa..lpas kja2 da stle balik la..mak iema mest rindukan iema sgt2 tu~

entry best : Doha atau Qatar~

Miss Dill said...

kite rindu mak kite gak

Miss Dill^^

bunga said...

betul..cinta pada yang ESA adalah yang kekal n tepat..

M a W a D D a H said...

tue lar, sape suh tangguh wat keje tue...hehe...mcm xbiasa lak kan...:p

comel je iema ngan mak...tul2 sama besar, yer la anak mak lah katekan...

dark r0se said...

balik la umah~ kite pown homesick~:(

Miss Ayumi said...

mak aku pun tak penah ckp cinta tu menyakitkan.

kite same2 rindu mak la mama... huuwaaa~

She's retarded said...

cinta boleh datang lepas kahwin

shereena said...

suddenly mish my mum..aiyoyo..h0h0

NICK IRFAN said...

spoting mak awk ek? hehe

Cik Cammy Lia said...

rindu mak jugak huhu