Monday, July 25, 2011

morning ^_ ^

selamat pagi semua..
mulakan hari mu dengan senyuman dan sarapan yang berkhasiat...
sesiapa yang bosan duduk dekat rumah 2..
mari lah mulakan senaman sihat dipagi hari...


haram jadah aku xpaham ape die merepek dalam ni..
tapi seksi la..auwww

17 comments:

dill said...

okei. saye mahu cik iema buat demonstasi senaman di atas dulu ye.

dill.

Tukang Karut said...

apakah ini? good morning... ni bangun awal pagi ni shur ke apa ni?

ïêmå å¢klê§ said...

miss dill >> hihi meh2 la buat sekali....

tukang karut >> nak practice tok ramadhan nnt...hihi

M a W a D D a H said...

ni bersenam skali ni atau cuci mata tgk video nieh...hehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

cik iema sarapan berkhasiat apa pagi ni?

ïêmå å¢klê§ said...

mawaddah >> sambil menyelam minum air..hihi


rina >> makan nasi goreng jerk... orang kampung kan...

puanbee said...

haha senaman ye ..M lahhhh

deeya said...

kalau ikot senam leh dapat body camniw gak tak ? haha !

ïêmå å¢klê§ said...

puanbee >> iema pun malas.. rajin post entry jerk...haha


deeya >> bukan body dah mmg cmni ker??

Kotak Mancis / S_Basri said...

wow...

( jom klik )

soooooour said...

aaauwwwwwww...maksiat2!^^

Scya Lollita said...

nk buat lah , tp errrr .


(ohh ini la budaya kita mlas semedang haha)

shedameor said...

patotla kurus. senaman pagi2 rupenye :P

zati embong said...

hahaha,part2 seksi 2 yg dia suka.

ïêmå å¢klê§ said...

kotak mancis >> wauuu jugak la...


soooooour >> sebab 2 post b4 puasa..haha..


scya lollita >> malas 2 normal..klau rajin 2 yang pelik..


shedameor >> akak kurus?? oh noo


zati embong >> seksi itu menawan..haha

Ezay Hadry said...

jangan di bulan puasa pakai dlm video tu dah..cekci tol..ekekeekeke

ïêmå å¢klê§ said...

ezay hadry >> haha..
dlm bilik xpe