Wednesday, August 3, 2011

cinta itu beautiful


video
muka macam pelakon korea la siott...

30 comments:

Bigdaddyz said...

benar sekali yg kurang beautiful si pecinta itu....:)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

awat muka girl tu asyik x nmpk je..

adan said...

asal muka pompuan tu misteri erk?

Tukang Karut said...

Komen aku seperti mereka yang telah mengomen....

ïêmå å¢klê§ said...

2 maknenya, cinta memang dah cantik, xyah tgk muka je cantik.....

dill said...

iema, dill sangat suke video ni :)

dill.

soooooour said...

erk......@@

Papa Mifz said...

x la...muka mcm orang Myanmar jer...hehe

shedameor said...

sweet gile. hik3

ïêmå å¢klê§ said...

dill >> suka jugak, teingin nak jadi cm 2..haha

sooooooour >> erk??

papa mifz >> uish, xbaek la..

shedameor >> akak ke y sweet??haha

Wanie said...

huhu..sepet, tak macam korea sangat...hee

Ezay Hadry said...

sape kah gurl tu?
cam misteri je atau jejak kasih??

teha said...

sbb mate die sepet kot... sbb tu nmpk cam korea.. hehe

ILA HonEyBuNNy said...

cinta itu cantik kan...

ada la korea2 sikit...hehe..

selamat berbuka dear..;-)

Far8 budak baik said...

cinta itu gatai..
hahahaha..
weh weh..dgr lahh lagu ni..
hurt angelina nyanyi..
seyess mendalam kot..
sampai aku pun tak
paham aku dy nyanyi..
agagagaga

Lea IsNaw! said...

cinta si photographer...
sweet je

ORLANDO AHMAD said...

cinta itu indah? hmm ntah ler, gua tak rasa pown mcm tu selama ni

hanaahmad said...

budak ini mmg comel. suka aku tgk. hehe

sifu im said...

bercinta lah dengan orang cantik..hoho

ghost writer said...

beautiful lover...hihi

abglan said...

eee... macam menakutkan je.. dah la dlm utan... kot anak buluh betung ke aiyak!!

ABU said...

suka..:D

Scya Lollita said...

i l0ikeeeeeeeeeeeeee . cun cun :D

deeya said...

cinta itu sakit =(

eh ! tapi cinta pada Allah tu cantik =)

KimiCnoL said...

cinta sangat indah ;D
speeding laju`laju boleh kenyang ke??

Asrul "iLham" Sany said...

cinta yang berkekalan memang indah...

tetapi sukar untuk mencarinya...kadang2

;D

~SaL IjOu~ said...

comel sekali~ suka video itu..~ ^^

Ain Atika Zailani said...

peerrrrggghhhhhhh!!!!!!!!!!

meaw said...

cinta,dimanakah kau cinta,hehehe *mood tengah leleh :P

Niena Pengembara Ilahi said...

lama xsinggah sini.. apa khabar, sihat ke :D


SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN.. :D