Wednesday, August 10, 2011

selamat malam


selamat malam semua...
sekarang ni..
jiwa tengah kacau..
sebelum aku tido
aku nak mintak maaf kat semua yang baca blog aku ni
yang komen, yang berbalas komen...
mane la tau..
esok2 xsempat nak berpuasa dan bertegur sapa dengan korang semua..
dah jumpa korang kat padang mahsyar nanti....

entah la...
sejak akhir2 ni..
ramai orang terasa dengan setiap penulisan aku kat komen n msg..
orang yang makin sensitf atau aku yang senget sampai boleh sakit kan hati orang...

18 comments:

Bigdaddyz said...

buat macam biasa jer...tenang..

Iffah Afeefah said...

jgn layan sgt rase tu k

Far8 budak baik said...

iema aku tak rase pape pun..
okey jelahh ngan penulisan kau..
takpe2..ni hero dtg..
klo ade ape panggil je..
sebut farid 3 kali..
hahahaha..smgt k =)

Wanie said...

huhu..yeke?awk makin sensitif kot..:)
wanie ok je, jangan sedih2 ye ^^

hanaahmad said...

pedulikan apa orang nak kata. buat hal sendiri dan tarik nafas dalam2. bulan puasa kena banyak bersabar. :)

ORLANDO AHMAD said...

masuk kelab jiwa kacau...

Ezay Hadry said...

takde pape lah..sape yang berasa tuh mungkin gurau2 je kot..

jangan kisah sangat..chillex je

fiq. said...

ouh,apa2 pun,kene mintak maaf selalu, jangan sedih2

selendang merah said...

sabar yew...biasa lah kadang memang kita akan rasa macam tu..dh2 kuatkn diri taw

Niena Pengembara Ilahi said...

erm.... kekadang kte mmg rsa cmtu..dan penulisan kte xsuma org suka :)

bunga said...

insyAllah..

jangan sedih2..:0

sifu im said...

buleh pergi pusat pemulihan jiwa kacau haha

adan said...

Istighfar beb...

teha said...

dear . xnk laa sedey2.. :)

zati embong said...

jgn berpura-pura

O.o

~SaL IjOu~ said...

jgn layan sgt jiwa kacau,nnt kacau bilau jadinya..pk positip kay~ ^^

Tukang Karut said...

rilex... jom ikut aku outstation...

ILA HonEyBuNNy said...

eh eh eh...kenapa kata gitu..

bagi ila ok ja penulisan neh...hati orgtu la kan..kadang2 mudah tersentuh...hehe..

salam jumaat...;-)