Tuesday, January 17, 2012

saje nak update

sory lama xhupdate
sebab aku bajet aku busy study
walaupun hakikatnya banyak menghabiskan masa tengok cerita korea the greatest love
sangat kelakar itu cerita
huhu......

aku nak cerita pasal jari adik aku yang tesepit pintu sebenarnya
sebab kecuaian die
g dok letak tangan kat pintu time ribut sedang melanda
xde la parah mana pun
1 jari jer yang perlu ditaruk besi
2pun sebab nak bagi kuku 2 nanti tumbuh cantik
bukan sebab patah...(jahatkan aku, xde nada2 kesian langsung)
haha.....

nak tengok gambar die
ehh
nk ke xnk
aku letak jugak la
haha




eee yerkkkk..........................



10 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

serammmm....

Lea Isnawi said...

tercabot terus kekuku dia
takut nya

shedameor said...

eeeyuckks. sakitnya kak !

NasQ said...

erkkkkkkk! Aku fobia tengok!

dill said...

subhanallah...

sakit tu

dill.

teha said...

alahai.. scary jee tgk jari die tu

ezaezora rahim said...

aucchh!! memang sakitxde kuku...T..T

zaty luvlianncez said...

uiks. kecian kt adik tue.huhu

Jum hayati di sini (^o^)
kenapa Allah temukan kita dgn orang yg salah?

Far8 budak baik said...

serius sakit...

~Sal Ismail~ said...

ya ampun..siyes menakutkan!..~