Saturday, April 21, 2012

tempat baru..status baru..

Assalamualaikum.....

dah lama xmembebel kat sini..tibe2 ari ni rindu pulak nak memcoretkan sedikit pengalaman sepanjang bergelar wanita bekerjaya ni.ahaks...poyo

bersyukur sangat sebab xlama mengangur dan pergi temuduga beberapa kali akhirnya selamat jugak aku jadi warga kerja TM kt menara rebung 2.. tnggi tuuuu berdesing telinga setiap kali naek lif....
setakat ni alhamdulillah kawan2 kat sana semua ok banyak tolong setiap kali ada kerja yang xdapat buat..maklumla saya budak baru belajar....

last sekali nak cerita psal rumah pulak... duduk dekat condo vista angkasa,,,condo u, tapi dalam rumah 2 xmacam condo pun... macam rumah setinggan ada la...eh, xbersyukur pulak . budak bilik n budak rumah sporting and klakar.. ada jugak yang jenis senyap xbecakap..so senyum jela setiap kali bertembung... banyak bg sedekah dok umah sini..... ada akak 2 keje domino... wellll klau lepas ni nampak gambar aku macam gergasi nak beranak tau2 jela erk.. haha....


buat masa sekarang ni, nak pikir holiday..holiday..holiday..... tp xde geng...haha choiiiiii................

7 comments:

shedameor said...

jom holiday sama2 kak ? hehe

trulyme said...

bln6 after 10hb....ko nk bw ak g gunung everest pom xpe..ak folow je ko...heehe....ak pom nk holiday gakkkkkkkkkkkk!!!!...

iema ackles said...

Sheda:betul ke ni...suruh dtg kl pun xmau =p

Wani: ko tipu aku lg kali ni mmg aku merajuk 1thn... Tp sndiri2 la erk..hihi

iema ackles said...

Sheda:betul ke ni...suruh dtg kl pun xmau =p

Wani: ko tipu aku lg kali ni mmg aku merajuk 1thn... Tp sndiri2 la erk..hihi

Lea Isnawi said...

dpt gaji nanti jangan lupa belanja

kekekekke

iema ackles said...

lea...boleh je...datang kl erk...hihi

dill said...

woho! bleh la lepak same skali sekale

dill.