Thursday, January 27, 2011

korang patut kurus!!!

perghh tajuk cam nak gaduh jek...
xsedar diri yang aku ni pun gemok..
ad hati nak suruh orang laen kurus...
ok, jom kita diet sama.. hehe..

sebagai penumpang pengangkutan awam abg rapid tok pergi dan balik kelas aku rase korang tau kenapa korang kena kurus... bukannya ape bila sume kurus so capacity untuk lagi ramai yang boleh muat dalam bas untuk satu2 mse dapat ditingkatkan, nanti xde la orang dalam bas merungut sebab dah penuh sangat... tapi klau lelaki ni mesti diorang sukanya klau dah berhinpit, dapat la amek kesempatan secara xlangsung.. walaupun muka sorang2 suci je tp dalam hati meloncat kegembiraan.. lelaki sume pervert...

lagi 1 korang xyah la nak pandai2 pakai high hill sebab probability korang nak dapat tempat duduk 2 10% jek lebih2 lagi korang je ni lambat tunggu bas macam aku ni...

dan lagi 1 klau driver bas mntak korang kebelakang untuk memberi ruang pada yang baru masuk pastikan korang ad tempat pemegang untuk mengelakkan korang daripada terjatuh.. klau terjatuh dekat lelaki hensem xpe gak,hihi


lebih kurang cmni la bila kitorng ditin kan untuk menjadi sardin

12 comments:

nub said...

sian bas tu..semput...hehhe

Aqila Safuan said...

hee . yg penting kurus untuk sihat . kan ringan rase badan kurus : )

sembil9n said...

nasib baik aku kurus dah :P

Yastro said...

Hahahaha....jarang nek bas dahh...

btw kurus....maintain sampai skg!!!

hans said...

hahahaha
macam2 hal
nasib den sedang2
ekekeke

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

KUREKURE COMEL said...

perhhh...trase i tau...sobsobsob...
nsib baek dh pencen naek bas...hehehe

pipoq said...

amboi..ayat "lelaki sume pervert" ko tu memang kontroversi tul..

nak kene rombak sikit perkataan 'sume' tu..

Pirate said...

x cukup rasa sardin tue kalau tanpa aroma nya hehehe

amira afiqah bt mohd yusof said...

adoi.penuh gilakk..klu la naik bas gitu x sempat nak bernafas.HAHA

Sca Ndx said...

terjatuh kat laki hensem? erk.
haha

Cik Cammy Lia said...

hahaha pakwe hensem terus xpe yer?? klo xhensem mesti sumpah2 seranah je kankalo jatuh kahkahkah

Nina Azriff said...

hikhik, sama lah macam saya. tak pena dpt duduk dlm bas nak pg skola. so saba je lah :D