Saturday, January 29, 2011

saya suka berokband saya (^_^)

balik cuti ni nak dload cite banyak2...
sebab kat sini dengan menggunakn berokband celcom nak tunggu dload 2 lame giler babas kot...
korang xcaya aku ad bukti...

tgk setakat 175mb kot xkan la sampai brhari2 bapak shitnya line celcom ni...
aku bayar dengan harga 68hinggit tau tp ni service yang aku dapat..xpatut betul diorng ni buat kat aku cmni....(T_T)


moderm dah 3.5 g 2 lagi 0.5 je nak 4g.. 2pun slow lagi...
jangan sampai aku tukar dg....
tp dg kt kg aku xde line... arghhhh darmmmmmm.....

7 comments:

nub said...

tu yg kdg2 bikin panas tuh... haiyshhh

sabaq ja la naa =)

Mejuez said...

kalau qouta abis slow jugak :D

http://ohhmejuez.blogspot.com/2011/01/anonymous-yang-bangsat-celaka.html

Shadow_Zelo said...

download la gune internet download manager... member aku gune... ok je laju die... xde la "bytes"...

misz sheyla said...

hahahaha...sabar2...tapi brokben ape yg ok ea?

Mr. TN_SkY said...

ahaha..=_=..kalau pakai berok band memang camtuh =_=..di MALAYSIA nie cuma stremix je stabil..tapi itu pun x laju sgt :-D>cuma berharap kerajaan MALAYSIA ambil endah psl hal nie hehe

ha..awk.:-) Ur link SkY dah msukkan dlm link exchange.. :-) Ini reward sebab kamu komen kasi idea ritu ye..:-) thanks..Komen kamu sangat membantu budak baru dalam dunia blogging nie =_=...Harap tidak jemu melawat pondok kecil...Dan SkY drop komen here too ye hehe..
JELAS SAHABAT BUKAN SEBARANG SAHABAT, SAYANG SEMUA

ieMa ackLes said...

memang tgh sabar pun ngn berokband ni sebab byk nk kne tenet.

shadow : member ckp senang msuk virus gune dload mnger..

misz: emm wt mase ni dg la ok sebab xramai sgt orng guna tp klau kt kg dg xdpt la..

KUREKURE COMEL said...

hahaha...jom pkai streamyx....ade pakej student lg...huhuhu...promote baek punye...kihkikih