Friday, January 14, 2011

minggu yang memenatkan

kenapa..kenapa...kenapa...
kenapa la susah sangat aku nak dapt tajuk fyp ni...
tajuk ada supervisor xde, supervisor ada tajuk xde....

ari ni aku dengan nekadnya nak jugak dapat tajuk untuk fyp wlau macam mana pun...
pas habis kelas balik umah kejap rehatkan otak then pergi unit CiTU....
bangunan kat situ sangat2 uzur, tapi dalam macam kondo, pejabat sorang2 besar...

sampai sana tanpa hala tuju yang betul kena la tanya lect sorang2 sape yang handle masjid UiTM.... nasib baek la sume orang yang aku jumpa baek, maklum la unit agama islam kan..hihi...
3bilik aku redah, bilik ke4 baru dapat jumpa orang sebenar yang handle pengurusan masjid..
aku jumpa ustaz hafizi... ustaz 2 sangat2 baek... walaupun aku datang mengejut tetap mendapat layanan vip..
tapi yang xbestnya suggestion aku nak develop system masjid xkesampaian atas sebab2 tertentu...
tapi ustaz 2 siap suruh g kat unit laen lagi, dan siap bagi no telepon setiap unit2 laen untuk aku wat system kat situ..
tapi sebelum aku telepon mesti la aku kena kaji dulu unit 2...
mase dah xsempat sebab mnggu depan coordinator aku memang dah nak tajuk,
so aku decide untuk pegi kat supervisor aku...

sampai kat bilik die dengan keadaan mengejut tanpa idea sambil buat muka seposen dan muka kesian aku ni..
supervisor aku yang cantik dan bergaya sama2 bersusah payah cari tajuk untuk aku....
dannn.....
dannn..............
dannnnnnnn..........................
.
.
.
.
.
..

.
.
.
.
.
.akhirnya.................
...................
......................
....................
.....................
.......................
.....................
.........................................
................................................
..........................
...............................

aku kena google untuk buat case study.........


3 comments:

Iznie said...

p/s: awk kena tagged award!~ sorry lambat bgtau...sbb iznie pun jrg online....huhu

De Mois said...

Haha..susah sangat ke??

Terbaru di SuaraSendiri
Utama : Once broken..considered sold
Segmen Santai : Hilangkan rasa bosan ketika di bilik termenung

Unknown said...

iema bushukkk !!!! :D ngeeeee

iema2..sory sayang..
dila LUPE emel iema..
kak dila nk tnjuk smthng..harap iema sudi bace..;)

nih emel dila...hot2bpunk@yahoo.com

awak emel dila please...:)