Saturday, January 8, 2011

wahai pencuri..


dear pencuri,

wahai pencuri yang bangang, kenapa la ko ni bangang sangt... duit syiling aku yang xseberapa 2 pn ko nak curi, siap dengan bekas2 sekali ko rempat.. memang ko dah xde duit sangat ker??? klau ko terdesak sangat nak duit aku boleh bagi ko duit kertas 1ringgit, xde la ko berat2 nak bawak duit syiling.. yang aku peliknya ko memang pencuri yang sangat2 kemas dan teliti sampai kan aku xrase pn bilik aku dah dimasuki pencuri atau pun ko adalah salah seorng daripada penyewa umah ini.....
xternal aku yang 200g 2pn ko nak amek, dalam 2 banyak cite lucah je la... bukan ad projek berjuta2 pn ko nak curi... klau ko nak curi sebab ko nak letak cite ko yang bangang 2 baek xyah, delete jela... xternal bukan mahal sangat pun sekarang sume orang dah mampu beli laen la klau ko fakir bangang memang la xmampu beli....
siap makanan aku sekali ko rembat, mushroom aku ko tinggalkan kotak je, makanan boleh lak ko tinggalkan bekas, duit syiling aku ko rembat dengan bekas2 sekali.... oat aku pun ko makan dh tinggak sikit... ko bukan xtau oat 2 makanan ruji aku.... ko ni xbelajar agama erk... makan dari hasil yang mencuri 2 sangat2 la baik, ke hati ko memang dah hitam legam sampai xtau dosa pahala......
akhir kata dari aku, insaf2 la pencuri bngang selagi ko hidup ni dan pulang kan balik eternal aku.......

yang bengang,
pemangsa si pencuri bangang

16 comments:

ifwat SAHAJA said...

hahaa,pencuri takde tamadun :D

Aizuddin Hanis said...

ciannye...naseb baik awk xde ape2?..

ieMa ackLes said...

ifwat @ pencuri mmg xbertamadun, suruh sekolah xnk sekolah..

aizuddin @ sebab die curi time cuti sem..

syusye said...

mmm..rse mcm owg dlm je..tp xpe la xde rezeki x baek nk tuduh2..lpas nie kena ati2 la yea...

nub said...

cite lucah tu yg dia suka sgt2 tu..
haha.apa punya pencuri daa

Bella said...

cian awk...
jahat pencuri tu..
saba eah..

Ayumi said...

hahaha...
la.. mknn pun die rembat ke mah?
sengal ye..
kebulur kott pencuri tu..

De Mois said...

Terdesak gila pencuri ni beb..nanti dia dah abis tengok dia pulang balik la kot external 2.Hehe..
Cuba ini pula :
Ibu buang bayi,anak buang emak

Acin said...

kita senasiblah eima!kita pun kena!tapi dia tinggalkan bekas tabung saya.satu tabung RM100.3 tabung RM300 ringgit.i know how it feels.T_T

Mujahadah said...

toyol kot...muahahha

iris said...

tu dah darurat sgt ler tu smpai syiling pown nk rembat!!! ko tgk cd lucah ke dik???

Amin Ke Tun said...

kesian nye....report kat balai lah.xpon solat hajat bagi hati dia jadi tenang n dengan relanye memberi kembali harta yang bernilai tu....

hans said...

hahaha
pencuri kebulur ker apa tu
dasyat tul

P/S : Siapa Yang Pernah Pergi Brunei? Apa Yang Seronoknya Di Sana?

SyedGraphiX said...

cuti sem bwak balek sume brg len kali. hihihi

Ⓜⓐⓗⓕⓤⓩⓐⓗ Ⓗⓤⓢⓝⓐ Ⓩⓤⓛⓚⓘⓕⓛⓘ said...

Salam. sabar la ek. Apa yg diambil tu tak berkat pun.

luvYOU said...

uish
cam perbuatan org dlm jeh? hehe
just my 1 sen of view... sbb sy pon duk umah sewa..hihi