Sunday, February 27, 2011

fokus...fokus......

fokus.... fokus....
seyes aku xleh dengar ayat ni... sebab ad bau2 lucah antara aku dan kawan2 aku.....
ehh2... lucah kitorang lucah berhemah tau......
bukannya ape bila diri meningkat dewasa dan dunia it sentiasa berada didepan mata, banyak benda kita boleh xplore sendiri... hahah..
bab2 benda ni rajin je xplore, kalau lect suruh xplore additional knowledge byk lak alasan....

perkataan fokus ni ad kena mngena dengan pembuatan anak... anak ramai fokus lebih...
haha...
aku xleh cite lebih2 kat sini, nnt kena hentam ngn member2.....


dari segi pelajran seyes aku xleh fokus sekrang... air mata sering jadi penghalang...
diri menjadi begitu sensitif........ harap2 perkara ni akan cepat berlalu....
esok aku ad 2 test doakan aku berjaya walaupun xdapat study mana....
luv u all... (^_^)

5 comments:

KUREKURE COMEL said...

hehehe....fokus fokus.....kihkihkih..



awat ni eima....gud luck esok tau...
xmau sedih2....ok...smile...

Ismail N said...

all the best. semoga berjaya dlm test. Fokus time study.. fokus time jwp test. :D

nurul rasya said...

lucah pun berhemat ke?
good luck by the way

touya said...

kalau camtu aku pun nak berfikiran lucah gak ahhh

M a W a D D a H said...

kenapa airmata jadi penghalang??

kalau camtu, hapuskan airmatamu itu...walau tidak sesenang kata..