Wednesday, March 16, 2011

Terus Terang by Radja

entry kali ni aku nk post pasal lagu jek... boleh x??? boleh x???
boleh la kan sebab dah post pun..hihi...

layannn je la erk....
video

Radja - Terus Terang

Jangan pernah kau katakan
Bahwa cintaku terlarang
Karena tak ada yang tahu
Arti cinta sesungguhnya

Cinta datang dari Tuhan
Yang tak mungkin ku hindarkan
Kar'na aku manusia
Yang pastinya butuh cinta

Kepadamu aku terus terang
Bahwa aku memang masih sayang
Demi kamu aku relakan perpisahan

Hanya kamu yang aku sayang
Bersamamu jiwaku melayang
Demi kamu aku relakan perpisahan

Cinta datang dari Tuhan
Yang tak mungkin ku hindarkan
Kar'na aku manusia
Yang pastinya butuh cinta

Kepadamu aku terus terang
Bahwa aku memang masih sayang
Demi kamu aku relakan perpisahan

Hanya kamu yang aku sayang
Bersamamu jiwaku melayang
Demi kamu aku relakan perpisahan

Cinta datang dari Tuhan
Yang tak mungkin ku hindarkan
Kar'na aku manusia
Yang pastinya butuh cinta

Kepadamu aku terus terang
Bahwa aku memang masih sayang
Demi kamu aku relakan perpisahan

Hanya kamu yang aku sayang
Bersamamu jiwaku melayang
Demi kamu aku relakan perpisahan
Perpisahan

Cinta datang dari Tuhan


p/s--> aku akan cuba merelakan perpisahan ini (T_T)

17 comments:

ila said...

iema..jgn sedey2 k...sabar.. :)

Cik Cammy Lia said...

nape ade kisah ke disebalik lgu ni?ce cete ce cete hikhik

miss husna said...

stiap yg berlaku ade hikmahnya :)

ARJUNA.Inc said...

isk2..bnyi lirik ni mcm sdey je..jgan bsdey..tuhan pn x ska..dia suh kta tabah..bsbar k..=)

fyna said...

suke gak lagu nih..

bunga said...

bunga suka lagu ni..

Miss Ayumi said...

saba mama.. jgn sedih ye syg. be strong!

hans said...

sedap juga lagu nih

Nasriq said...

banyak makna tersirat ni...

mrs bucuk said...

nape nie imah???
jgn cedey2 ek...
meh la jalan2 dungun...
kte g beach ek....

A'IM said...

siap lirik lagi tu..takper kita layan

KUREKURE COMEL said...

eima....kalau sedih dtg blog mina yee...kita sama sama nangis..hehehe..



xmau sedih2...tp lagu ni bestkan...
liriknye makan dalam huhuhu...

si para para said...

kalau jatuh lagi..berdiri kembali..sekali lagi.

NICK IRFAN said...

best2 jgk lagu ni

whitecappuccino said...

layanzzzz..

Mr iz said...

tersirat disebalik tersurat ni.... layan je la ye...he he he

shereena said...

tak bleh sedih2..nnt kita cari yg baru sesama ek.hehe^^