Sunday, April 17, 2011

gedik vS sombong

kenapa perempuan selalu ditindas.. didikriminasikan..
kenapa??? kenapa???

bila perempuan melayan korang cakap gedik..
siap mengumpat ngn member2 kalau boleh nak heboh 1 sekolah
bila perempuan xlayan korang cakap sombong..
siap sumpah lagi macam la muka cantik la ape la....
siap post2 kat fb..

tolong la wahai lelaki2 yang suka mengumpat ni....(aku bukan dikriminasi)
kalau korang rasa perangai perempuan ni buat korang menambah dosa baek korang jadi gay jela senang...





24 comments:

Miss Dill said...

tu laki ngok ngek iema. usah dilayan. nnt kite yang pengsan.

Miss Dill^^

adan said...

erk..! tamao jadi gay..! hahaha ^_^

KUREKURE COMEL said...

hahaha...pe kena mengena dgn gay tu...hahaha...



study la...sempat lg tu...hihihi...


laki mmg cmtu...semua tak kena kan...
sbb tu lah..mina kalau sound laki mmg direct...kite kasi baik punye..


lepas tu syap la...hahaha..

Anati Soki said...

erm.. ntah.. tp classmate anat yg lelaki pun cmtuh. pmpuan la slh.. pakai tudung salah. pakai bawal salah, pakai tudung ekspres salah, pakai shawl salah.. tanya2 balik diorng nk suh kitornag pakai apa.. nah hai.. nk suh kitorang pakai tudung labuh ngn purdah.. nah hai.. mlmapu...cliche diorng ckp " pmpuan banyak masuk neraka" so..sedar diri.. demmm

Nasriq said...

Tak boleh nak komen sebab aku lelaki tulen... bias lak nanti...

| gad1s s0ypans | said...

hehehe.....
ragam manusia yg x penah rasa sempurna......

(=

ïêmå å¢klê§ said...

tengok sume perempuan mengiayakan entry ni,,, time kasih.. hihi..

adan n nasriq> jangan tergolong dalam golongan macam 2 tau..
huhu

eza zularyeza said...

nmpk sgt laki tu xensem..tu psl bg respon cm tu..mcm org xprnh tgk pempuan je..
ikut pengalaman sy, kalo laki tu ensem die jenis cool je bile tgk pempuan

Far8 budak baik said...

yg selalu ngmpat ni pepuan kot..
hahaha..=p

ïêmå å¢klê§ said...

eza>>betul2.. kalau y xhensom ni nak komen beria cam nak tmpar laju2 jerk..
kalau hensom xpe gak..haha..

far8>> eh sama jerk... tp ni bab gedik mmg laki la selalu ktuk

Cik Cammy Lia said...

uishh marah bebenor tu.ilek2 yer iema hihi

nuanza said...

tegur, layan dan senyum seadanya...

ïêmå å¢klê§ said...

cik cammy>> cmner xmarah klau kita wat sume salah..

nuanza>>xde rasa nk senyum dah..huhu

nabil said...

ni pasal kes kat skolah je kan?
bukan kat uni kan? hehe

anyways,gay tak berdosa ke ma?

p/s- kata nak study.hmm

ïêmå å¢klê§ said...

nabil>> cite ni zaman sekolah punya...
orng cakap pasal dosa melibatkan orng perempuan, gay xlibatkan perempuan...

sambil study la ni...hihi

Nasriq said...

Oh... tak mungkin tergolong... ai tulen nyah! hoho...

pipoq said...

siapa cakap jadi gay senang ? susah woo..ahahaha..

tapi aku bukan gay..

A retarded kitty said...

orang memang suka mengata orang

KUREKURE COMEL said...

eima.....buat elok2 ye exam...study molek2...

Henry Zackery said...

aku lelaki sejati, bukan gay..hahaha :)

[ VIDEO ] Mesti Tengok

Khuzrin Kamarudin said...

Saya tidak.. saya pencinta wanita... :)

shereena said...

jgn dilayan lelaki mcm 2..byk lagi lelaki lain..hoho

adan said...

jgn risau sy tak akan terjebak dgn golongan tu >,<

bungaitucantik said...

haha..that right!