Sunday, April 17, 2011

header baru...weeeee~~~

waaa(muka bangga giler) blog aku dah laen...
cepat korang teka ape yang laen..
sapa dapat jawab aku bagi senyuman paling manis..
haha.....

xnak xpela aku bagitau jela...
blog aku dah ada header..
huahuahua.....Link
suka giler aku....
cantik pulak 2...
gabungan aku yang comel dan kekreatifan cikgu wan..
thanxs cikgu sebab sudi buatkan header saya...
baru kenal sehari cikgu dah berbaik hati nak buatkan header betapa baek hatinya cikgu wan ni...
sapa2 yang xde header lagi pergi la gosok2 sikit cikgu 2.. haha..

korang boleh tengok hasil kerja cikgu ni kat blog nonie jugak.. dari blog noni la saya kenal dengan cikgu ni...dan secara xlangsung nonie jadi pengevaluate xberbayar untuk header aku ni..haha



kan aku dah cakap... cantik kan... warna ala purple+pink lagi 2...huahua..
sangat2 suka.... buka blog jela aku pasni.. xpuas tengok beb....



pagi tadi pas mandi dapat message dari en.nabil.... die suruh tgk email...
hari ni bertuah betul la saya, 2 orang bagi saya header...
time kasih nabil, simple n menarik....
nanti aku guna header ko plk erk...
sabar tau.....
(die curi gambar aku kat fB)

19 comments:

shedameor said...

hehe.nice2 :)

pipoq said...

aku ingatkan layout background baru..ahahaha..

AmyZana said...

wah
cantik cantik cantik
thumbs up ! :D

Nonie said...

nabil wat header tuk ko?????xaci..........

ïêmå å¢klê§ said...

sheda @ amyzana>> thxs erk... nasib baek ada orang baek hati nak buatkan header untuk iema...

pipoq>> huhu background 2 pun baru gak tp xla sebaru header...

nonie>> g la mntk kat die suruh buatkan.. tp ko kan dah banyak header,,, jangan tamak erk.. :P

aSiMiRa.aSiM said...

hai iema..haha..nak panggil akk ke awk mude g eyh..?=p lawa la header 2..haha..sy mmg geng dowg..tapi sy paling bongsu..haha..slamat bkenalan..=)

ïêmå å¢klê§ said...

asimira>> saya umo baru 20...... 23 haha....

tapi awet muda.. nak pnggil adik pun xpe... haha

Miss Dill said...

iema comel, cantik header belog :)

Miss Dill^^

Nasriq said...

nak jugak boleh tak? huhu...

nabil said...

dis iz ridiculous..i know nothing about the update..tadi pagi takde pon

nabil said...

nonie: nak jugak ke?concept apa?
tradisional?
contemporary?
muslimah?
spartan?

ïêmå å¢klê§ said...

miss dill>> time kasih...hihi..

tukang karut>> nak boleh jerk.. tp kena mntk kt cikgu wan la..hihi..

nabil>> ala ko ni dah wt kan xpela....

KUREKURE COMEL said...

wahhh...wahhhh...waahhhh....
kelip kelip mata tgk header tu....
hehehe...


comel betul....penuh munge munge...
hehehe....


ni tido sambil senyum2 la ni...hehehe....

ïêmå å¢klê§ said...

mina dah sihat sepenuhnya ker????

thxs, ni pun jasa cikgu wan yang buatkan... kalau nak harapkan iema mmg xde la.....

Henry Zackery said...

cute header mcm tuan blog nie jugak :)

Kenapa Mereka Bersalah ?

Fantastic Ajane said...

hehhe nice la..:)

| gad1s s0ypans | said...

nice.....
pasnie tid0w depan lapt0p yar ekkk.....

heee,
c(:

kusiberjalan said...

ololooooo...santek!! nak jugak!!! ehheeh

caliph shuriken said...

kreatif ar header tu ^^