Friday, May 27, 2011

cobaan atau dugaan



dugaan yang diterima hari ni betul2 xkuat nak hadapi...
nak nangis puas2...
sapa boleh bagi tisu...
tisu aku dah nak habis...

8 comments:

a.r.m.s said...

td tisu byk dlm kete xmo amk, isk3.. :-P

Mr iz said...

nangis pun salah satu cara nak lepaskan tekanan tu...he he he.... lap pakai tuala je kalau banyak sangat tu...he he he...sabar je la cik iema ye... nangis sampai mata terkeluar pun tak guna juga... senyum je mesti selalu.... sabar ye

akuBukanAlimUlamak said...

sabar iema, kita manusia biasa kadang2 kita kena terima dugaan tu sebagai pengajaran yang boleh kita menjadi lebih matang untuk membuat sesuatu tindakan. oke selamat beramal

Nasriq said...

nangis? siapa buat ni? baik bagi tau... meh aku pelangkung dia!

pipoq said...

sabor aje la..jangan nangis banyak banyak..nanti jadi macam Kassim Selamat pulak..

Cik Cammy Lia said...

sabar ye..doa byk2..solat..

ïêmå å¢klê§ said...

time kasih semua..
(^_^)

dill said...

cik iema, doa banyak2. insyaallah...semua okay.

dill.