Wednesday, June 15, 2011

beli cermin ok!!

perempuan nak bergaya atau berfesyen memang lumrah dunia...
tapi haruslan kena dengan diri dan tubuh badan kalau nak bergaya..
kadang-kadang aku tengok orang gemuk pakai leggings rasa cam nak tampar laju-laju jerk...
then nak jerit kuat-kuat yang die 2 gemuk...
hahah(kejam kan)..

macam aku teringin gak nak bergaya..
teringin nak pkai shawl tapi orang cakap muka aku bulat, memang xsesuai...
aku nak pkai skirt, orang cakap aku gemuk dan pendek..
so jangan mengada2 pakai skirt...
bila aku pakai tshirt kecik sikit, nampak babat berlapis..
kesimpulannya, g kelas aku pakai baju kurung jerk,
nak pakai tshirt pun kena pakai cardigan besar.....

boleh ke jadi macam budak ni(sambil gelak guling-guling)

25 comments:

TUN ALAMIN said...

sangat setuju dengan cik eima nie...

Mr iz said...

he he he.... kan elok nampak cantik pe baju kurung...he he he

Anis Akhir said...

betul tu.. kalau nk berfesyen kena tgk kepada kesesuaian diri, tempat, ikut keselesaan masing2... :)

iema cumel :)

~SaL IjOu~ said...

mak aih..budak tu sgt comey!^^

a.r.m.s said...

comel sungguh budak itu, kan bagus kalau cik iema pn berpakaian begitu, hihihi.. :-)

shedameor said...

kak, sem ni sheda takleh pakai seluar. lect tak bagi. so, pakai jela baju kurung tiap2 hari. hik3

aida4eva said...

olololo..tomeynya budakk tuuu :)

sekarang pun aida nak cuba ubah penampilan..xmo dah pakai singkat2..kecik2..mudah2an..aminnn :)

http://aida4eva.blogspot.com

Nasriq said...

owh... aku buta fesyen... pakai jea la apa pun asal tak menarik perhatian perogol dah la...

ABU said...

pakai jak yg mana selesa..dn tak menjolok mata..

dill said...

iema, awak tu comel :)

pakai yang selesai & tak menjolok mata.

dill.

Anati Soki said...

anat simple
kalau mls sgt
kuar g lepak pun
pakai tudung ekspress je

amir aizat said...

comel cantik mcm budak kecik tu pon lg bgus! hehe

KUREKURE COMEL said...

sama je mcm mina....pakai baju kurung lg comel tau.....

kalau mak tua nmpak..kompem kena pinang laju2...hehehe...

Ija AppLe :) said...

haha tampar laju laju ??!!
ko memang kejam!!kejam!!
hahhahahaaa . . . ^^,

ïêmå å¢klê§ said...

tunalamin >> terima kasih atas sokongan anda..

mriz >> iema mmg cantik la pakai ape pun...*blushing*

anis akhir >> thxs anis..betul2 kalau ketat mmg xselera..

sal ijou >> budak 2 je ke yang comey (T_T)

ïêmå å¢klê§ said...

arms >> ehh, iema mmg selalu pakai mcam 2 la..hihi

shedameor >> ehh elok sangat la 2 lect sheda xbagi...haha

aida4eva >> jom sama2 kita usaha...

nasriq >> buta fesyen xpe, jangan buta hati...hihi

ïêmå å¢klê§ said...

abu >> jangan sampai mata yang kena jolok sudey, hihi..

miss dill >> iema comey erk,hihi malu la...

anati soki >> muka iema xsesuai pakai tudung macam 2, nanti orng lari je tengok...

amir aizat >> ehh, iema memang macam budak 2 la, comey...

ïêmå å¢klê§ said...

mina >> ehh yeker, maktua nak orng pakai baju kurung.. kalau macam 2 nak up pakai jubah lak la..hihi


ijaApple >> hihi.. tampar dalam hati jela...

NICK IRFAN said...

btol2 kia kena pakai pakaian yg sesuai dgn kita.. :)

A retarded kitty said...

biar tak bergaya asalkan menutup semua

peace!

ïêmå å¢klê§ said...

nick irfan >> time kasih sebab bersetuju.....


retarded kitty >> peace no war.. hihi iema tolong sambung...

JARI YANG TERBARAI said...

Lu pakai karung guni je laa hahahha

ABU said...

jolok mata hang nak? hahaha

M a W a D D a H said...

bergaya boleh apa tp jgn melampau sudeh..takut iema yg comel ni nati xcomel....ngeee...

adah memang xreti bergaya..hukhukhuk

ibnubaba_04 said...

haha..gemuk ngn pendek ke??