Thursday, July 14, 2011

Putar Alam

Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.

Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan
outstation, awak pandai2 jaga diri nanti...

Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu, jadi mari kita habiskan masa bersama-sama. ...

Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya kene bekerja selama seminggu, jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen...

Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya : Atuk, untuk seminggu saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan masa bersama...

Atuk (the 1st boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tuh...

Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah
membatalkan outstation tu...

Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya. .

Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biase.

Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk.

Atuk menelefon Secretary : Jangan risau, minggu ni kita outstation. Jadi uruskan semuanya..


Woakakaka... . .penat aku nak tulih lagi nie....
aku rembat je cerita ni kt group fb aku..
huahuahua

15 comments:

Nasriq said...

bile mau abis da?

dill said...

sampai ke sudah tak de penamat. dok pusing tang tu je. ahaks

dill.

papabear said...

tu lah.. buat jahat memang tak kemana hahaha

pipoq said...

tak abis lagi citer tu..sambung la lagi..hehehe

ghost writer said...

aku pun dah penat nak membaca..nih kalau berterusan nih boleh buat satu novel tebal 500 mukasurat nih...

ïêmå å¢klê§ said...

nasriq >> abis baca abis la...haha...


miss dill >> haha.. kita layan jerk...


papabear >> tapi kesian ngn cucu nak maen2 ngn atuk 2...hihi


pipoq >> sambung sendiri kat blog jela


ghost writer >> saja bagi inspirasi kt ghost tulis novel

ORLANDO AHMAD AL BUAYAK said...

sampai aku bercucu tak abis2 ni

~SaL IjOu~ said...

menarik..hehe~

bunga said...

hahahaha..sampai bila xhabis ni..hhahaa.a..

i am S!L4H.. said...

hahaha. pening bace.

adan said...

ahahhaa... kreatif..

shedameor said...

ohh, aku diperbodohkann ! HAHA

ghost writer said...

tapi sayangnya novel yg dalam proses nih tak selari dengan yang ini..hihi

cik tehaa said...

hahahahaha.. macam kitaran hidup je. tak abis2.. tak ada titik :p

Niena Pengembara Ilahi said...

hahahah..
pening kt situ dh.. atuknye tu boss...