Thursday, July 21, 2011

saya adalah pemilih



korang nampak x nama kat atas 2... kalau xnampak sila pakai kantar pembesar...
jadi gak aku g daftar masa kat fakulti aku dulu..
ingat diorang maen campak je dalam tong sampah....

kalau sayang sangat negara..
xyah la g perhimpunan ape kejadah 2...
dah la sekarang malaysia panas...
boleh pulak tahan..
kalau g ceramah agama kat padang...
ciput je yang datang...
xyah nak like page anti kerajaan o anti pembankang kt facebook 2..
bukan diorang heran pun..
kalau sayang sangat DAP korang yang memang nak hancur kan melayu..
korang g je daftar mengundi...
undi DAP...
dah abis cite...
ni xhabis2 nak demokrasi sana sini...


p/s--> haha... cik iema ackles bercerita pasal politik la pulak....

8 comments:

dill said...

cik rahimah. wink wink~

dill.

soooooour said...

Malaysia boleh....lalalalalalala....

Tukang Karut said...

hoho... dah tau nama siap dengan kad pengenalan... dinasihatkan hide kan sikt maklumat tu... bahaya...

ila haliqa said...

curi mklumat imah..information stealing...

ïêmå å¢klê§ said...

miss dill >> wink wink jugak..

sooour >> ehh ni bukan bola la..
hikhik

tukang karut >> thxs


ila haliqa >> ko nak curi wtper... g la jangan lupa kenalkan ngn pakwe henson sekali :P

Mr iz said...

wah cik rahimah dah tersenarai dalam list...he he he he.... steady la...he he he.... kuasa ditangan anda... dan saya juga...he he he

deeya said...

kadang2 saye ta suke politik . sye bencikan perhimpunan yg ta berfaedah . lebih baek dngar ceramah agame kan . tapi saye juge adlah pemilih ! =)

ïêmå å¢klê§ said...

mr iz >> setuju2..

deeya >> kadang2 je ker??hikhik