Monday, April 30, 2012

PestaBukuAntarabangsa @PWTC

assalamualaikum n mornink peeps..

mengantuk2...
semalam xdapat tido selepas seharian berjalan2 sekitar pwtc then makan kfc kt kl sentral....

seronok sangat semalam 1st time pergi pesta buku antarabangsa...
pukul 11 lebih sampai sampai pukul 1 lebih memang ramai giler2 orang kt sana...
sama ramai macam pergi pc fair kt klcc....
tapi sonok la....

 ni la die Nadia Khan penulis buku kelabu...
 tapi buku die xnampak sebab tngan cameraman xbedung... 
ciss bege betul!!!

 penat berjalan duduk tepi longkang kejap erk..hihi
kat parkson ni jumpa irma hasmi..cantik tp makeup die sangat tebal ok...

nila buku yang saye dah belanjakan.. 
100++ terus xg beli buku laen dah...
tapi macam nak pergi lagi...
sape nak teman saye kali ni..huhu

8 comments:

teha said...

syok nyee dpt g pesta buku !

pipoq said...

lama dah tak pegi pesta buku..

kusiberjalan said...

yeay! leh pinajm novel nanti ahahah

shedameor said...

suka membaca yea ? sheda tak suka :)

adan said...

byknya buku.. jeles ai tawwww...

Lea Isnawi said...

byknya beliii


nak pijam satu!

dill said...

jom pegi lagi!

dill.

iema ackles said...

teha : memang sonok...1st time pergi ni teruja sikit...rasa macam nk beli semua....


pipoq : dah tua2 kan meti malas nk bersemak2 ramai orng..hiih


kusikuberjalan : boleh2 amek kt umah ima erk..hihi


sheda : klau buku ilmiah kurang la..haha


adan : nak pinjam ker?? :D


lea : nak pinjam ker?? amek la kat sini..huhu


dill : jom2... nak beli lagi la...:(